lördag 6 november 2010

Här ligger hon och kisar i den låga solen...
vill promenera med mej...
..
... okey då, vi går längs sjön i den hemskt isande kalla nordanvinden då, tänker jag.
Mot solen i allafall.

Mitt i bilden finns det tre vackra svanar som äter och vilar inför sin långresa.

Här syns de som små vita prickar mitt i vattnet.
Inte lätt med mobilkamera.

Fantastiskt vackert denna novemberdag och Allhelgonahelgdag !
Inte kan jag tänka på andar och spöken i den här miljön.

Vi var bara tvungen att gå längs sjöfjöre och njuta av allt lugn som den här årstiden andas.
Vila och stillhet.

Önskar Dig en fridfull afton med levande ljus
och varm dryck,
kanske i trevligt sällskap.
Annars njut av Dig själv !








3 kommentarer:

elin sa...

Fina bilder från en fin dag.

Karolina Sundqvist sa...

Önskar dig också en trevlig afton! Och söndag :) Fina bilder, mysigt med lite snö. Här är det lite kallare idag än vanligt.. bara runt 4-5 grader!

Vi känner inte av det med skotten här i Malmö.. men nu har det ju varit lugnt ett tag! Men lite läskigt var det!

Kram till dig Moster

Anonym sa...

Oh,Karin jag får hemlängtan !
Stämmningsfulla foton.och samtidigt
kan jag kännaigen luftens lukt av höst och kyla.
Du har det fint.
Kram Motta.