måndag 18 oktober 2010

färdigt

Ja, nu hänger draperiet jag vävt i norsk skaelbragd
på plats. Fodrat med linne.
Inte vet jag om det är så värst snyggt ? men jag har nått mitt mål.
Det egenhändigt färgade garnet i blåa nyanser är uppanvänt och det känns skönt.
Nu finns plats för annat i korgen där det har legat.

Och det kommer att hålla i hundrade år..... stackars arvingar !
---
Är hemma bara för en dag och det känns int´så kul.
Men, men, förtjänsta ligg på och då är det bara att fara ...
Har idag promenerat med hundarna, plockat enris och putsat ett fönster. Inte så dåligt av en ledbruten tant!!!!
Nä, nu ska jag inte tycka synd om mej själv utan glädjas åt det vackra vädret som varit och att gubben är glad!
---
Njut av dagarna som är....
och lev väl kära besökare.

1 kommentar:

Ingela sa...

Tjusigt! Grattis alla arvingar!

Kram