fredag 24 april 2009

Vänner behöver jag, liksom jag tror alla behöver. Jag har flera och häromkvällen träffade jag två av mina äldsta vuxenvänner och hade en skön mat-och pratstund med dom. Fast vi pratade skit och då menar jag verkligen det. Just det där att få prata rätt ut, utan att behöva tänka sig för ! Härligt !
På vännens vägg hänger dessa otroligt hemska plastfrukter sedan 60-70talet, men, MEN hon tycker de är sååå hipp och fina och påminner om längesedan OCH jag måste tillstå att JA, de är väl ändå inte så tokigt där de hänger..... Hon vill gärna ha flera fruktknippen så är det någon av er kära bloggläsare som har några till övers är jag spekulant.

Vindruvorna skulle man kunna tro är riktiga!


--
På en annan vägg har hon samlat saker ur den religösa sak-skatten.
Bland mycket annat hänger den här, i mina ögon, fina ljusbäraren.

Tack för du fortfarande finns !
Vän sedan 37 år tillbaks.
Amazing!



1 kommentar:

Ingela sa...

Snacka om kitch!

Tack för igår, hoppas resan gick bra. Tack för diamanten och fina spelet till tjejerna. Signes första ord imorse var "jag vill blåsa bubblor".

Kram
Ingela