onsdag 22 april 2009

idag trettiotvå år sedan jag blev mamma andra gången

Vill idag gratta mej själv och lite SÅ också eftersom jag/vi varit Mamma/Pappa i 32 år till en välskapt pojke som med tiden blivit man.
Ikväll firar vi R med tårta!
---
Usch,vad tiden går och jag med den....
R skulle ha kommit till världen( enl beräkning) på Tibertiusdagen,
den dagen "bjenn ske kliiv opp" men han valde att komma lite senare.
Och han fick växa upp med björnar inpå knuten...!?
Ja, GRATTIS till dej på din födelsedag och tur att det var just du som kom till oss!
---
Jag blir ju nostalgisk, tror jag måste titta i ett album från den tiden.
Hej då.

1 kommentar:

Musicmama sa...

Hej å stort grattis till er alla både som mor å far/make å barn till en så fantastisk kvinna =). Lät ju lite kul det där med björnspaning hoppas byxorna höll sig torra, eller kanske inte... för e dom inte torra kanske dom ha fått sett nåt..hehe Jätte kram tillbaka till dej=)