tisdag 28 april 2009

Har hälsat på en vän och hennes familj.
En familj som äger ett otroligt trädgårdsintresse och dessutom delar med sig till en novis som mej med både tips och plantor. Den här gången fick jag en tuva med blivande vackert, randigt gräs och en Jämtlandspelargon. De ni !
Skulle visa med foto men som vanligt tog batterierna i kameran slut!!! Det får bli i ett annat blogginlägg.
Här har Ingela en barnkammare för sina växter och det ska jag härma efter.
---
Blåsa såpbubblor är jättejättekul och det hör våren till på nå´t sätt tycker jag.
Barn, springibena, tittahurdetväxer, provasinafärdighetermedattjinglapåsmalastebrädan, kanvarauteifinasteklänningen, tittapåmejvadjagkan medmeramedmera.
Minnen och tankar kommer till mej.
Härligt!

Utforska omgivningen och prova dina färdigheter.
Det ska jag.
Må så gott alla ni som här tittar in.




2 kommentarer:

Ingela sa...

Vilka bilder, känner knappt igen mig! ;-) Tack ska du ha för en trevlig kväll. Har din gäst åkt hem? Haft trevligt förståss.

Kram, vi ses snart!
Ingela

Malla sa...

Ses i eftermiddag!!
Kram M