söndag 16 mars 2008

söngagsmåra

Tänk att få vakna en morron klockan fyra och veta att idag är jag ledig och SÅ är hemma och vi har inget som hänger över oss, så där direkt. Såklart ligger det ett vedlass som väntar på åtgärd och såklart skulle köksstolarna varit uppsnyggade och ...... ja, skullelistan kan jag göra lång men just nu sk-ter jag i den. Bara myser i några timmar till.....

Åtta grader kallt och dimmigt med möjlighet till solsken idag. Då ska jag ut och sparka med Tyra.
Det gjorde vi igår också, till byn. Härligt vitt, solsken och tyst, tyst,tyst i sex km.

Nu hör hungertarmen av sig, bäst att fylla på nu genast.
Ha en god dag alla!

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Du har skrivit fel adress på länken till Gurun. Du kommer till Island och där är inte jag./Gudrun

karin sa...

Jag vet och det är åtgärdat. Glömde ett litet s bara.
Kul att du skriver.