fredag 9 december 2011

Julmarknad i Bremen...

 Jojo, nu har jag varit i Tyskland och sett så mycket jul att det räcker för lång tid...
Regn i dagar fyra men det gjorde ingernting mina ögon tindrade och
 hakan ramlade ner stup i ett av allt jag såg!!!!!










Min otroligt fantastiska glada och lättsamma reskamrat och jag tar en välbehövlig paus i vandrandet mellan julsmyckade marknadsstånd, vackra byggnader, rosettprydda julgranar, trånga gränder och trevliga Bremenbor. Vi drack "glyvine" och värmdes på i det fuktiga vädret. Jag hade sandaler på hela tiden utan att bli blöt om föttran eller så kände jag inte av det mitt i allt roligt och ovanligt!??

Det kommer mera........

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem,torrskodd dessutom.
O, va roligt nu fick även jag en glimt av julmarknaden i Bremen.
att kompisen är en härlig tjej kan jag förstå,med tanke på hennes släkt-gener.Har du med dig pynt så det räcker för i år?
Kram/motta