fredag 29 juli 2011

Plockning av myrguldet!


Bytta blev full till slut men det tog tid och svetten rann!
Det är ju så himla varmt nu för tiden!
Å långt till backen, konstigt tror jag växt på mej??? på längden alltså.

Skulle ta så fint e kort på Knubben o mej ....
se hur det blev då!?
Elin fick rycka in så nu har jag mitt "snygga" KnubbenåKarin kort.


En underbar kvällsstund i hästhagen igen.
Tur jag har Elin o Harry där jag får fylla på djurbehovet.

---

Jag har beställt en systemkamera och längtar verkligen efter den.

Då kanske min blogg bara blir bilder??? vem vet?

4 kommentarer:

Anonym sa...

sa fina hastar! :)
kram kajsa

elin sa...

Meeeen, jag vill också plocka hjortron!

karin sa...

Ja, du får väl följa med till fjälls för här börjar de bli för gamla.

Anonym sa...

Kan det bli bättre bilder? Väntar och ser... ;-)
Jonsa