torsdag 16 juni 2011

Med mina godaste vänner åt jag kvällsvard i denna sköna miljö...

kan det bli bättre en onsdagskväll?



Från hästhagen idag: ett olydigt föl, en följsam katta och en nyfiken flock.



Tandlöst grin... gulligt, va!?

Fölongen går dit den ser något spännande så mamman har det hon gör för att styra den

dit hon vill. Bort från alla ev faror.

Och PiffoPuff han följer med och vill titta efter om det sker något spännande.

Han tror han är en hund ibland och en höna ibland!

Men nu har lille Grålle kommit in i hans liv så kanske han begriper att han är en katt så småningom!


Grålle 9 veckor och är försiktig med utevistelser än. Ovan än.
Här ser han något stort svart!!!???

Jäman, va halsen blir lång, både på katt o höna.


Flocken, packet kommer till vattenhålet.


Där matte fixar rent och fint och de väntar tålmodigt.

Å storkatta e me, så klart!



Mylta Modig, den lilla rymmaren som gör som hon behagar.





Klipinne som funkar jättebra för hästarna och kanske särskilt Knubben.



Vi hade en härlig klistund tillsammans.





Sedan hägrade maten igen.

Jag har tur som kan få vara med Elin o Harry´s härliga djur.


2 kommentarer:

Anna Nilsén sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna Nilsén sa...

Du minns de där Baby foot jag pratade om igår.

Jag hittade en hemsida där du även kan se på en film hur de hela går till :)

http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/celluliter_ader/baby-foot