onsdag 14 april 2010

Hallo everybody!
Har kommer halsningar fran den grona on
Irland.
jag ar i Limerick just nu och halsar pa King John och
St. Mary. De har ju varit doda ett tag men det gor ingenting.
Solen skiner och vi, jag och vannen Eva dricker Guinness och ater choklade och far springa pa huse, men vad gor det!!!!
nar vi har sa roligt!!!!
Imorgon kommer vi att sitta vid attstupan Cliffs of Moher och dingla med benen. Efter det tar vi baten till Aranoarna.
Har atit Shepards Pie pa en pub i Dublin och akt med en skramlig buss darifran till hit, med ett gang tanter och en gladlynt, tandlos, gasande chaffor.
Jag ar inte pa tura det saknas bara lite prickar over here.
See you soon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där! Jasså du kommer åt bloggen även på den gröna ön! Har ni vår där? Ha så jättekul och hälsa Eva en kram från mig
Jonsa

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ha ha ha, vilket härligt brev. Såklart så fattas det ju bara prickar, trodde du att jag misstänkte nåt annat, asg*
Hoppas att ni får en underbart kul resa (verkar ju så iaf så här långt)
Kram

elin sa...

JAg undrar jag om ni blir kvar därborta pga askmolnet...