onsdag 13 januari 2010

För exakt två år sedan tog jag denna bild.
Det är Piffåpuff som smyger på Mommas tussband !
Katten hade en bror som hette Puff och när matte ropade Piff och Puff så lyssnade båda till alltihop. När då Puff dog så heter följdaktligen den här katta båda namnen.
---
--
-
Nu blir det stiltje här i bloggen ett tag framöver. Jag har lust till annat just nu.
Egenteligen har jag ingen lust alls om jag ska vara ärlig.
Men med vårljuset kommer det sakta men säkert tillbaka det vet jag.
VÄLKOMMEN igen kära Du om någon liten månad eller så.
Och fram till dess Carpe Diem !

7 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ta en paus du...men lova att du kommer tillbaka. Kramisar från mig <3

karin sa...

Lovar...

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej igen!!!
Ny adress hos mig...Kramis <3

Anonym sa...

Hej!
Jag googlade på morbus haglund och hamnade därigenom här. Jag gjorde min mh-operation för två månader sedan och haltar fortfarande omkring och har ont. Tänkte därför höra med dig hur lång tid det tog för dig innan du var helt återställd och hur det känns nu. Hoppas du vill svara.
Hälsningar
Marie

karin sa...

Hej Marie, klart jag svarar.
Min mb som jag opererade nov 2007 är idag så bra som jag tror det kan bli.
Har inget ont men kan inte ha skor med hälkappa. Tål inget tryck och det vill vara lite svullet runt hälen.
Det tog ca 1 år innan jag blev riktigt bra. 1995 opererade jag den första foten och är jättebra fortfarande. men doktorn kände att det är på g i den foten igen.
Om du vill kan vi maila till varandra? djupudden@gmail.com är min adress.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Saknar dig lite...
Ville bara skriva att jag beger mig till Storuman på sönd och hämtar en liten jämthundstjej :O)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej Karin!
Jo så blev det till slut. En söt liten jämthundstjej som har erövrat hela mitt hjärta, iaf det som fanns kvar <3
Hon är 8 veckor och en bedårande söt liten varelse. Håller med dig, dom växer medans man tittar på dom.
Hoppas att du har det bra. Saknar dig litegrann men vet att du snart dyker upp igen,smile :) Kramar i massor