söndag 27 januari 2008

sova

Har sovit igen det jag förlorat under förra veckan. Jag har svårt med sömnen när jag är på Flata och blir ju sååå trött alltså sovtrött. Då är det helt underbart att få komma hem till lugnet och tryggheten på Djupudden. Särskilt härligt är det att somna till spraket ifrån vedpannan, prasslet från SÅ och knäppen i väggarna. Igår, lördag, sov jag vid fem tillfällen och sov sen hela natten?!

Idag har det varit matlagning, tvätt, promenader och kortspel som roat mej. Ja, dataapparaten har jag hållit på med förstås. Har vunnit ett Bag Lady- halsband på Tradera och funderar nu på när, var och hur ska jag använda det?! Lätt som en plätt att buda och köpa så lättvindigt. Men snygg blir jag nog i det nya halsbandet!!!!
Go´natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att få sova riktigt :) Jag vill se bild på halsbandet!! Kramar Karro

Anonym sa...

Ja, vi vill se bild på alla dina smyckefynd

karin sa...

Det kommer, det kommer, bilder på "alla" mina nyköpta halsband, inom kort.