torsdag 3 november 2011

slöjd är nyttigt...





...bara så du vet!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ljusstakarna är verkligen jättefina
/Maria

Anonym sa...

Gulle dej, va både fint o sött.
Hur har änglarna blivit till,ull el.annat.
Ska de flyga till julmarknad ?El.stanna på djupudden ?
Kram/ Motta

Gila sa...

Instämmer! Slöjd är viktigt! :-)

elin sa...

Tack för målerihjälpen!

Nästankusin Erica sa...

Om det är du som gör stakarna - så vill jag beställa tre stycken blandade godsaker tack :-)

Kusin Erica

karin sa...

Hej alla,
va kul att några av er tycker om ljusstakarna! Jorå det är jag som virat lite tråd och jag tyckte det var en fiffig användning av de stenar som jag plockar hem.
Erica jag tar inga beställningar längre... men önska kan du ju alltid...
Motta, änglarna köpte jag till den pepparkakskyrka jag gjorde till mamma ifjol och de skulle symbolisera hennes två ängladöttrar!!??? Nu får de stå här som symboler för hur det skulle kunna vara!!!
Elin tack själv för mysiga stunder i ditt finfina stall stunder.
Maria är det du? från Jorm?

Anonym sa...

Snygga stakar! Imponeras av din skaparglädje Karin :-D
Jonsa

Karolina Sundqvist sa...

Jag kan bara hålla med om ovanstående att ljusstakarna är jättefina!! Fyndigt med stenar i botten. De fick så mycket liv!!!
Snart ses vi Moster :)

Många Kramar <3

Eva i Dalarna sa...

Ja,jag vet att slöjd är nyttigt! Vad sugen jag blir, fint med stenarna och svarttråden. Har du sytt färdigt din fågelkudde? Har inte börjat på min än, men jag längtar...