lördag 19 april 2008

favoritbutik

Min bästa affär !
Här kan jag dricka gott kaffe och äta kakor och medans jag gör det sitter jag ner och tittar runt på det härliga utbud som finns. Nytt och gammalt i en salig blandning.
Träffar varje gång på trevliga människor som "botaniserar" bland hyllorna eller som fikar gott.
Presenter finns för alla önskningar och innehaverinnan Monica är glad, kunnig och gör atmosfären i butiken till något alldeles speciellt.
Har ni bloggbesökare inte varit till JOJO, gå dit och njut.

Jättefina paket blir det alltid.

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Vilket fint paket......undrar vem som ska få det?

karin sa...

Jo, det kan du undra. Det är ett syskonbarn vars namn börjar på K och slutar på a. Och ett o därimellan. Hon har fylli år i år.

karin sa...

Fylli ska vara fyllt.

Karolina Sundqvist sa...

Men jag tror jag svimmar.. jag tror ni menar mig.. Nu blir jag nyfiken som bara den. Väldigt fiiint paket :) Jag tror jag måste komma o hälsa på snart, hihi! Massor med kramar

Anonym sa...

ja visst är det en mysig butik, jag brukar slinka in där lite då och då. Har tom fått med mig "gubben" dit och fikat.
Kicki