måndag 14 april 2008

deklaration

Som vanligt, bekymmer med deklarationen.
Nu hittar jag inte fjolårets..!!?? och myndigheten säjer att jag ska ha den till hands för att stämma av några "saker" och jag förväntas även lämna in en N1-blankett.
Jag vill inte , jag vill inte hålla reda på det däriga!
Ja, jag vet det finns dom som bara gör sånt där och tar på sig sånt jobb men varför ska det vara/kännas så krångligt och svårt så jag inte ska klara det själv?
Fy håliken!

Ska arbeta några dagar igen och det är roligt.
See you.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick tillbaka på skatten jag :)

Gudrun sa...

De fick jag åh! (tillbaks på skatten)
Du har väl sålt nå värdefulla aktier eller dylikt, då måste man redovisa, eller är det dubbelt boende. Fram med alla bevis säger skattmasen.

Motta sa...

Å-va ska ni göra av alla pengarna då ?
En annan skickar dem till Borg.
10 lappar ska han ha !
Så ett bidrag är välkommet !
Karin problemet är övergående,tro mig.

Karolina Sundqvist sa...

Om du har frågor om skatt, kan du ringa skatteupplysningen på 0771-567567. En arbetsskada som jag säkert får förfrågan på minst 10 ggr om dagen :P Kramar Karro